Wednesday, July 3, 2013

HEATWAVE

Pictures by Sofia P. (1100Days)  |  Jumpsuit: Zara  |  Bag: H&M  |  Wedges: Topshop

Let me just start by saying, how cute are my leopard wedges? Super adorable in my opinion. A girl can never really have to many shoes, am I right or am I RIGHT!? I decided to go with this black jumpsuit to match the shoes, not the shoes to match the jumpsuit. Think they look so cute together and make a perfect outfit for a summer night out. Aside from this particular outfit, lately I've just been in one of those times that I just have so many things I want to do and ideas for the blog and everything, but the studying just holds me back, you know? So I've literally started doing a summer "to-do list". I just thought it would be a great way for me to remember everthing that I want to do once I'm done with my exams. Can't wait for it to 3 PM on 5th of July, you have no idea. It's been a constant struggle between this hot wheather and Oral Biology. Anyways, hope you liked this post and I just want to add that I'm with love the portrait shots from this look, the purple flowers make them perfect, props to Sofia. 

Primeiro de tudo, não são lindas as sandálias? Eu, pelos menos, acho que sim. Nós mulheres nunca temos demasiados sapatos na minha opinião, é um direito que nos assiste. Decidi combiná-los com este macacão de "cabedal", e não ao contrário (combinar o macacão com os sapatos). Acho que se conjugam na perfeição e este look seria óptimo para uma saída no verão. Agora sem falar do conjunto, ultimamente tem sido daquelas altura que quero tanto entrar de férias que só me vêm ideias à cabeça de coisas que quero fazer e até para o blog, e como tal senti-me obrigada a fazer uma lista de "afazeres" para não me esquecer de nada disto até estar oficialmente de férias. Mal posso esperar que sejam 3 da tarde de dia 5 de Julho, não têm noção. Tem sido uma luta constante entre este calor e biologia oral. Por fim, espero que tenham gostado deste conjunto e deixem-me só acrescentar que adoro estas fotos com a parede de flores roxas, acho que ficaram super lindas, palminhas para a Sofia.



No comments:

Post a Comment