Thursday, September 5, 2013

WAVES

Pictures by Sofia P. (1100Days)  |  Dress: Zara TRF

Sorry for my absence, but as I was trying to settle in, some friends and I ended up going to Ericeira for a few days and the blog was a little forgotten. So, to bring back the beach spirit to the blog I have this post (still from Algarve) to show you. I've had the green dress for a while (about a year) and I can't get enough of it. I can wear it in a lot of different ways. Sorry for writing so short but gotta run! Hope you liked this post!

Peço desculpa mais uma vez pela minha ausência mas enquanto estava a tentar fazer arrumações e mentalizar-me que as férias acabaram, eu e mais uns amigos fomos para a Ericeira uns dias e o blog acabou por ficar um bocado esquecido. Para trazer de voltar os ares da praia, aqui está um post, ainda do Algarve, para vocês. Já tenho este vestido verde há algum tempo (um ano, penso eu) e não me consigo fartar dele. Dá para usar de tantas maneiras diferentes. Desculpem por escrever tão pouco mas tenho que sair. Espero que tenham gostado do post!


No comments:

Post a Comment