Thursday, May 23, 2013

SHADES OF GRAY

Pictures by Sofia P. (1100 Days)  |  Dress: H&M  |  Jacket: Zara  |  Necklace: H&M  |  Bag: Vintage  |  Sandals: Chicnova
Hey there! Hope you're having an amazing week! Here is a brand new outfit for you guys. It's more on the casual side, unlike what you're used to on my blog, but I still love it. I'm obssessed with maxi dresses especially for this mid season where you never know how it's going to be outside. As I said in my previous post, it's that time of the semestre so lots of final projects and papers to hand it, and then, of course... Exams! I can't wait until it is the 9th of July (the last day of  my exams, yuhuuu). I have a little surprise that I'm working on for you guys, but I have to make it perfect before I decide to post it. I hope you liked my "keep it casual" look!

Oláa! Espero que estejam a ter uma óptima semana. Aqui está um conjunto novinho em folha. É mais para o lado casual, ao contrário do que estão habituados a ver-me usar aqui no blog, mas adoro-o na mesma. Sou obcecada com vestido maxi para esta altura em que nunca sabemos o que esperar. Como eu tinha dito no meu último post, chegou aquela altura do semestre que temos que entregar mil trabalhos, e depois, como é óbvio... Exames! Mal posso esperar por dia 9 de Julho (o último dia dos meus exames, yuhuuu). Estou a preparar um pequenina surpresa aqui para o blog, mas tem que estar perfeito primeiro ahah. Espero que tenham gostado do meu look relaxado!



No comments:

Post a Comment